Mediatraining

Het is belangrijk voor bedrijven en instellingen om goed na te denken over wat ze doen, waarom ze dat doen… en hoe… Maar daarnaast is het minstens zo belangrijk hoe ze dit naar buiten brengen. Daar kan video een hele belangrijke rol bij spelen. Veel belangrijker dan een A4tje, om maar iets te noemen. Een A4 wordt namelijk niet vrolijk ‘gedeeld’, maar een mooie video wel. Met video kunnen wij ons via website en sociale media profileren, successen delen en (pro-actief) doelgroepen bereiken.

De Clipjesfabriek heeft hiervoor een training ontwikkeld. Daarin laten wij zien hoe je beter gebruik kunt maken van de media, welke toepassingen van extra waarde zijn en hoe wij effectiever kunnen communiceren via video en sociale media. De trainer Jelle Koolstra is een specialist als het gaat om onderwijs en media. Door twintig jaar ervaring bij de NCRV weet hij als geen ander wat er gebeurt als je geïnterviewd wordt voor radio of televisie. Als practor Sociale Media en directeur van de Clipjesfabriek heeft hij zich bewezen in de toepassingen van video via de sociale media.

Samen met een  cameraman laat Jelle Koolstra aan den lijve ervaren hoe een interview zich kan ontwikkelen, kan ontsporen en –vooral- hoe het succesvol kan worden. En hoe het werkt als een video gepubliceerd wordt. Hoe kun je voor meer views zorgen.

Een hele praktische training waarbij alle deelnemers op verschillende manieren geinterviewd worden, waarbij wij beelden terugkijken en samen werken aan een betere en effectievere performance.

Er is een introductietraining in een dagdeel, maar er zijn ook trainingen die in meerdere dagen gedegen werken aan skills en expertise.

Toegepaste offertes op aanvraag.

Terug naar overzicht